Engin İren vefatının 9. yılında anıldı
Samsunspor Söğütlübahçe Taraftarlar Derneği Onursal Başkanı Engin İren, vefatının 9. yıl dönümünde Samsun’un Kavak ilçesine bağlı Yukarı Çirişli Köyü Mezarlığı’nda mezarı başında anıldı.

Samsunspor Söğütlübahçe Taraftarlar Derneği Onursal Başkanı Engin İren, vefatının 9. yıl dönümünde Samsun’un Kavak ilçesine bağlı Yukarı Çirişli Köyü Mezarlığı’nda mezarı başında anıldı.
Samsunspor Söğütlübahçe Taraftarlar Derneği Onursal Başkanı Engin İren, vefatının 9. yıl dönümünde Samsun’un Kavak ilçesine bağlı Yukarı Çirişli Köyü Mezarlığı’nda mezarı başında anıldı.

Anma programına İren’in tribün arkadaşları, dernek üyeleri ve sevenleri katıldı. Dernek Başkanı Emircan İren yaptığı açıklamada, “Samsunspor sevdalısı Onursal Başkanımız Engin İren’i unutmadık, unutmayacağız. Tribündeki yeri doldurulamaz. Ölümünün 9. yıl dönümünde kendisini rahmet ve hasretle anıyoruz. Mekânı cennet olsun” dedi.
Samsun'da, Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan’ın “Nefes” projesinin bir ayağı olan Yaşlı Koordinasyon ve Yaşam Merkezi hizmete açıldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Yaş almış çınarlarımızın hayatına dokunmaya devam ediyoruz. Onların bir araya gelerek dinlenebileceği, sosyalleşebileceği ve kaliteli vakit geçirebileceği önemli bir merkezi şehrimize kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
Samsun'un İlkadım İlçesinin kırsal mahallelerinin turizm potansiyelinin keşfedileceği, ‘İlkadım Kırsal Turizm Çalıştayı’ gerçekleştirildi. Çalıştay sonucunda elde edilecek fikir ve görüşler, eylem planı ve projelere dönüşecek.
Samsun Canik Belediyesi, tüm anne adaylarına ve doğum yapan annelere "Bebek Destek Paketi" hediye etmeye devam ediyor.
Samsun'da, Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, "Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor" programıyla Kozlu Mahallesi'nde vatandaşların sorularını yanıtladı.
"Samsun’un Kalbine İlk Adım – Hoş Geldin Bebek Projesi" kapsamında, İlkadım’da dünyaya gelen 555’inci bebeğin yenidoğan setini İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz hediye etti.
Samsun Canik Belediyesi, ücretsiz kafeterya hizmeti, bekleme alanları ve ikramlarıyla YKS'ye giren öğrencilere ve ailelere destek oldu.
Mutlu çocukların şehri Samsun’da, Büyükşehir Belediyesi, projeleriyle çocukların yüzünü güldürmeye devam ediyor. Büyükşehir tarafından hayata geçirilen “Biz Geldik Projesi” kapsamında, 17 ilçede toplam 3 bin 321 çocuğa ulaşılarak onların sosyal, kültürel ve kişisel gelişimlerine katkı sağlandı.
Samsun'da, Canik Belediyesi'nin ilçede düzenlediği söyleşi programında bağımlılıkla mücadelenin temel prensipleri ele alandı.
Samsun Canik Belediyesi, Canik Mobil Sıfır Atık Aracı ve Canik Sıfır Atık Marketi'ne 3 kilogram geri dönüştürülebilir atık getiren vatandaşlara çekilişle milli takım forması hediye ediyor.
Samsun'da, İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, hayırseverler tarafından alınan tekerlekli sandalye ve akülü araçları ihtiyaç sahibi vatandaşlara teslim edildi.
© Copyright © 2025 Samsun Nokta, Sitemizde bulunan yazı, video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilmeden kullanılamaz