Projeleri Hazırladılar, Ödüllere Kavuştular
Samsun'da, Canik Belediyesi'nin ilçede gerçekleştirdiği "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasında ödül heyecanı yaşandı.

Samsun'da, Canik Belediyesi'nin ilçede gerçekleştirdiği "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasında ödül heyecanı yaşandı.
Samsun Haberleri - Samsun Canik Belediyesi, 'üreten ve yeteneklerini keşfeden gençlik' hedefiyle gençlere ve çocuklara yönelik farkındalık oluşturan programlarını sürdürüyor. Canik'te düzenlenen ve renkli anlara sahne olan "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasının ödül töreninde öğrenciler, sağlıkta dijital dönüşüm, yapay zekâ araçlarıyla kişisel sağlık takibi ve tedavi süreçlerinde yenilikçi teknolojiler üzerine geliştirdikleri projeleri sergiledi. Dereceye giren öğrencilerin ödüllerle buluştuğu törende sergilenen projeler ziyaretçilerden tam not aldı. Gençlerin fikirlerine büyük önem verdiklerini ve onların yeteneklerini keşfetme imkânı buldukları çalışmaları yoğun bir şekilde sürdürdüklerine işaret eden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, "Bilgi, tecrübe ve yetenekleriyle rol model nesiller için çalışmaya devam ediyoruz" dedi.
Canikli Gençlere Alkış
Yaz tatili döneminde de gençler ve çocuklar için birbirinden özel etkinlikler ve programlar gerçekleştirmeye devam edeceklerini belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, "Canik'imizde gençlerimizi yarının dünyasına hazırlıyor, teknolojide lider nesiller yetiştirmeye devam ediyoruz. Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar proje yarışmamızla sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projelere dönüştüren gençlerimiz yeni bilgiler öğrenirken, aynı zamanda yeteneklerini keşfetme fırsatı buldu. Eğitim öğretim yılında olduğu gibi yaz tatili dönemi içerisinde gençlerimizi bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojiler ile ilgili etkinlikler ve atölye çalışmalarıyla bir araya getirmeyi sürdüreceğiz. Fikirleri ve yetenekleriyle birbirinden kıymetli projeler geliştiren tüm gençlerimizi yürekten kutluyorum" şeklinde ifade etti.
Yoğun İlgi
Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmanın Canik Macera Parkı'nda düzenlenen ödül törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu, Canik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Yusuf Celil Caner, Canik İlçe Tarım Müdürü Mehmet Gül, Canik İlçe Nüfus Müdürü İbrahim Kök ve vatandaşlar da katıldı.
Samsun İlkadım Belediyesi, son iki yılda ihtiyaç sahibi aileler, emekliler, öğrenciler ve engelli bireylere yönelik sosyal yardım çalışmaları kapsamında, 57 milyon TL’yi aşan destekte bulundu.
Samsun'da, Canik Belediyesi'nin ilçede gerçekleştirdiği "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasında ödül heyecanı yaşandı.
Samsun Mali Müşavirler Odası (SMMO), meslek mensuplarına yönelik eğitim ve bilgilendirme çalışmalarına devam ediyor.
Samsun'da, Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan’ın “Nefes” projesinin bir ayağı olan Yaşlı Koordinasyon ve Yaşam Merkezi hizmete açıldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Yaş almış çınarlarımızın hayatına dokunmaya devam ediyoruz. Onların bir araya gelerek dinlenebileceği, sosyalleşebileceği ve kaliteli vakit geçirebileceği önemli bir merkezi şehrimize kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
Samsun'un İlkadım İlçesinin kırsal mahallelerinin turizm potansiyelinin keşfedileceği, ‘İlkadım Kırsal Turizm Çalıştayı’ gerçekleştirildi. Çalıştay sonucunda elde edilecek fikir ve görüşler, eylem planı ve projelere dönüşecek.
Samsun Canik Belediyesi, tüm anne adaylarına ve doğum yapan annelere "Bebek Destek Paketi" hediye etmeye devam ediyor.
Samsun'da, Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, "Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor" programıyla Kozlu Mahallesi'nde vatandaşların sorularını yanıtladı.
"Samsun’un Kalbine İlk Adım – Hoş Geldin Bebek Projesi" kapsamında, İlkadım’da dünyaya gelen 555’inci bebeğin yenidoğan setini İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz hediye etti.
Samsun Canik Belediyesi, ücretsiz kafeterya hizmeti, bekleme alanları ve ikramlarıyla YKS'ye giren öğrencilere ve ailelere destek oldu.
Mutlu çocukların şehri Samsun’da, Büyükşehir Belediyesi, projeleriyle çocukların yüzünü güldürmeye devam ediyor. Büyükşehir tarafından hayata geçirilen “Biz Geldik Projesi” kapsamında, 17 ilçede toplam 3 bin 321 çocuğa ulaşılarak onların sosyal, kültürel ve kişisel gelişimlerine katkı sağlandı.
© Copyright © 2025 Samsun Nokta, Sitemizde bulunan yazı, video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilmeden kullanılamaz