Samsun MMO'dan Ziyaret Turu
Samsun Mali Müşavirler Odası, göreve yeni başlayan Oda Kurullar ile birlikte; üniversite ve kamu kurumlarıyla iş birliğini güçlendirmek amacıyla bir dizi nezaket ziyareti gerçekleştirdi.

Samsun Mali Müşavirler Odası, göreve yeni başlayan Oda Kurullar ile birlikte; üniversite ve kamu kurumlarıyla iş birliğini güçlendirmek amacıyla bir dizi nezaket ziyareti gerçekleştirdi.
Bu kapsamda; Samsun Defterdarı Halil İbrahim Temiz, Gaziler Vergi Dairesi Müdürü Mehmet Konyar, 19 Mayıs Vergi Dairesi Müdürü Dilek Katar, Zafer Vergi Dairesi Müdürü Murat Otcu; ayrıca Gelir Kanunları Grup Müdürü Rafet Güccan ve Coşkun Çakır, Denetim Grup Müdürü Serkan Baydemir, Mükellef Hizmetleri, Strateji, Hukuk ve İhtilaflı İşler Grup Müdürü Birol Özden, Personel ve Destek Hizmetleri Grup Müdürü Özdemir Özbek ziyaret edildi.
Görüşmelerde, özellikle vergi daireleri arasında uygulama birlikteliğinin güçlendirilmesi ve koordinasyonun artırılması yönünde değerlendirmelerde bulunuldu.
Devamında; Samsun SGK İl Müdürü Ünal Kaya, Atakum SGM Müdürü Sebahattin Taş, İlkadım SGM Müdürü Murat Tokgöz ve Samsun Mali Hizmetler SGM Müdürü Dilek Yüzbaşı ziyaret edilerek; meslek mensupları ile SGK birimleri arasında daha uyumlu ve etkin çalışma, uygulamada karşılaşılan konuların değerlendirilmesi, kayıt dışı istihdamın önlenmesi ve iletişim kanallarının güçlendirilmesi üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
Ayrıca Ondokuz Mayıs Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ebül Muhsin Doğan’a gerçekleştirilen ziyarette; öğrencilere Mali Müşavirlik mesleğinin tanıtımı, muhasebe programlarına ilişkin bilgilendirme ve üniversite–meslek işbirliğinin geliştirilmesine yönelik konular ele alındı.
Oda Başkanı Osman Arslan, “Nazik kabulleri ve misafirperverlikleri için tüm kurum yöneticilerimize teşekkür eder; üniversite–kamu–meslek işbirliğinin güçlenerek devam etmesini temenni ederiz.” İfadelerinde bulundu.
Samsun Canik Belediyesi, birliktelik ve paylaşma vurgusu ile gerçekleştirdiği aşure ikramıyla gönüllere dokundu.
Samsun İlkadım Belediyesi, son iki yılda ihtiyaç sahibi aileler, emekliler, öğrenciler ve engelli bireylere yönelik sosyal yardım çalışmaları kapsamında, 57 milyon TL’yi aşan destekte bulundu.
Samsun'da, Canik Belediyesi'nin ilçede gerçekleştirdiği "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasında ödül heyecanı yaşandı.
Samsun Mali Müşavirler Odası (SMMO), meslek mensuplarına yönelik eğitim ve bilgilendirme çalışmalarına devam ediyor.
Samsun'da, Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan’ın “Nefes” projesinin bir ayağı olan Yaşlı Koordinasyon ve Yaşam Merkezi hizmete açıldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Yaş almış çınarlarımızın hayatına dokunmaya devam ediyoruz. Onların bir araya gelerek dinlenebileceği, sosyalleşebileceği ve kaliteli vakit geçirebileceği önemli bir merkezi şehrimize kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
Samsun'un İlkadım İlçesinin kırsal mahallelerinin turizm potansiyelinin keşfedileceği, ‘İlkadım Kırsal Turizm Çalıştayı’ gerçekleştirildi. Çalıştay sonucunda elde edilecek fikir ve görüşler, eylem planı ve projelere dönüşecek.
Samsun Canik Belediyesi, tüm anne adaylarına ve doğum yapan annelere "Bebek Destek Paketi" hediye etmeye devam ediyor.
Samsun'da, Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, "Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor" programıyla Kozlu Mahallesi'nde vatandaşların sorularını yanıtladı.
"Samsun’un Kalbine İlk Adım – Hoş Geldin Bebek Projesi" kapsamında, İlkadım’da dünyaya gelen 555’inci bebeğin yenidoğan setini İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz hediye etti.
Samsun Canik Belediyesi, ücretsiz kafeterya hizmeti, bekleme alanları ve ikramlarıyla YKS'ye giren öğrencilere ve ailelere destek oldu.
© Copyright © 2025 Samsun Nokta, Sitemizde bulunan yazı, video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilmeden kullanılamaz